Drogi Użytkowniku!
Dziękujemy za pobranie aplikacji mobilnej MyWallet.
Prosimy, abyś przed rozpoczęciem użytkowania Aplikacji, zapoznał się z Regulaminem.
Wyjaśnia on sposób działania Aplikacji oraz zasady korzystania z niej.
Do użytkowania Aplikacji wymagana jest akceptacja Regulaminu.
 

§ 1

  Aplikacja

  1. Dostawcą Aplikacji (dalej „Dostawca”) jest firma CE Technology Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puławach, adres: ul. Kwiatowa 16, 24-100 Puławy.
  2. „Aplikacja” to oprogramowanie Dostawcy pod nazwą „MyWallet”, przeznaczone do zainstalowania na telefonie Użytkownika. Korzystanie z niego odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. „Użytkownikiem” Aplikacji jest osoba, która pobrała Aplikację ze sklepu Google Play lub Apple Store i zainstalowała ją na swoim telefonie
  4. „Partnerzy Dostawcy” Aplikacji to sklepy i punkty usługowe stacjonarne i internetowe, wystawiające e-paragony z dedykowanego systemu dla kas fiskalnych MyWallet.
  5. Aplikacja służy do:
    • Pobierania e-paragonów, za pomocą skanowania kodu kreskowego w punktach sprzedaży Partnerów Dostawcy,
    • Przechowywania i wyświetlania e-paragonów,
    • Gromadzenia informacji o zakupach,
    • Przeglądania statystyk wydatków, zarządzania budżetem domowym,
    • Oceniania oraz wyrażania opinii na temat produktów, usług, punktów sprzedaży oraz obsługi klienta na podstawie e-paragonów,
    • Polecania produktów / usług i punktów sprzedaży innym użytkownikom Aplikacji,
    • Wyświetlania dedykowanych promocji,
    • Wyświetlenia e-paragonów z innych aplikacji e-paragonowych.
  6. Sposób pobierania Aplikacji na telefon:
    • dla telefonów z systemem Android – pobieranie ze sklepu Google Play,
    • dla telefonów z systemem iOS – pobieranie ze sklepu App Store.
  7. Pobranie i korzystanie z Aplikacji jest nieodpłatne.

§ 2

 Wymagania Techniczne

  1. Pobranie i aktywacja Aplikacji wymagają podłączenia do sieci Internet.
  2. W celu poprawnego działania Aplikacji, telefon wymaga wolnej pamięci min. 100 MB.

§ 3

 Bezpieczeństwo Konta Użytkownika

  1. Dostawca zaleca, aby w przypadku zakończenia korzystania z telefonu przez Użytkownika, przed przekazaniem osobie trzeciej, zamknąć Aplikację poprzez wylogowanie.
  2. Dostawca umożliwia odtworzenie hasła oraz PIN-u do Aplikacji.
  3. Dostawca informuje, że dokłada najwyższych starań w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji, jednocześnie ostrzega, że ze względu na specyfikę technologii informatycznych w przyszłości może zostać ujawniona podatność Aplikacji na nowe zagrożenia. Z tego względu Dostawca zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji zgodnie z § 3 ust. 5 oraz wskazuje, że może wydawać publicznie dostępne zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa, związanych z korzystaniem z Aplikacji.

§ 4

 Prawa i Obowiązki Użytkownika

  1. Z chwilą instalacji Aplikacji, Dostawca udziela Użytkownikowi praw do korzystania z Aplikacji.
  2. Prawa związane z korzystaniem z Aplikacji są udzielane na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych.
  3. Użytkownik ma prawo do:
    • Zarządzania swoim Kontem,
    • Korzystania z Aplikacji zgodnie z Regulaminem,
    • Usunięcia konta.
  1. Użytkownik zobowiązuje się:
    • Posługiwać się danymi, do których ma pełne prawo,
    • Ustawić zabezpieczenia systemowe przed nieautoryzowanym dostępem do telefonu,
    • Korzystać z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się, w szczególności korzystania z Aplikacji w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania deliktów.
    • Nie dodawać fałszywych informacji o jakiejkolwiek osobie, podmiocie, produkcie, usłudze, ani wprowadzać w błąd, ani udostępniać w Aplikacji żadnych informacji, które mogą wprowadzić w błąd jakąkolwiek osobę.
    • Nie podejmować jakichkolwiek działań, które byłyby niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste i majątkowe innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy i Partnerów Dostawcy.

§ 5

Prawa i Obowiązki Dostawcy

  1. Dostawca nie ingeruje w Konto Użytkownika i zawarte na nim informacje, za wyjątkiem sytuacji, gdy Użytkownik zgłosi problem techniczny, np. utrata dostępu do konta.
  2. Dostawca ma prawo do:
    • Informowania Użytkowników o nowych funkcjonalnościach Aplikacji oraz zmianach związanych z Aplikacją poprzez drogę elektroniczną, 1.2 Zadawania pytań Użytkownikom o poziom zadowolenia z użytkowania Aplikacji,  oraz oceny pomocy technicznej. Opinie mogą być zbierane w formie pytań lub systemu ocen Aplikacji,
    • Badania sposobu korzystania z Aplikacji, w szczególności poprzez zbieranie anonimowych informacji, pozwalających udoskonalać Usługi funkcjonalnie i technicznie,
    • Zmieniać właściwości i funkcjonalności Aplikacji, jeżeli nie powoduje to obniżenia jakości realizowanej Usługi na rzecz Użytkownika,
    • Usunięcia Konta Użytkownika w przypadkach rażącego naruszenia zasad niniejszego Regulaminu.
    • Dostawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usługi w sposób stały i nieprzerwany,
    • Dostawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności Usługi w całości bądź w części Aplikacji, z przyczyn technicznych, w szczególności związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa dla Użytkownika.

§ 6

 Pomoc Techniczna

  1. Problemy techniczne, pytania, uwagi oraz propozycje Użytkowników, dotyczące Aplikacji, można kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mywallet.com.pl
  2. Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi można znaleźć na stronie www.mywallet.com.pl, w części serwisu DLA KLIENTA, w FAQ.

§ 7

 Odpowiedzialność Dostawcy

  1. Dostawca informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za:
    • szkody wynikłe podczas korzystania z Aplikacji przez Użytkownika w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem,
    • nieprawidłowości w działaniu Aplikacji, związane z urządzeniem mobilnym, tj. dostępnością i jakością usługi Internetu lub systemem operacyjnym Użytkownika,
    • szkody będące wynikiem niedokonania przez Użytkownika aktualizacji Aplikacji.

§ 8

Ochrona Danych Osobowych

  1. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych oraz zasad prywatności znajdują się w Polityce Prywatności na stronie www.mywallet.com.pl

§ 9

Prawa Własności

  1. Wszelkie prawa do Aplikacji oraz świadczonych Usług należą do Dostawcy.
  2. Oznaczenie “MyWallet” w formie słownej oraz graficznej identyfikuje markę Dostawcy, która funkcjonuje na rynku polskim od roku 2023.
  3. Zabronione jest rozpowszechnianie, bez pisemnej zgody Dostawcy, elementów Aplikacji oraz jej funkcjonalności. Zabronione jest także kopiowanie, obrót, rozpowszechnianie, modyfikowanie zawartości Aplikacji oraz jej funkcjonalności.

§ 10

 Postanowienia Końcowe

  1. Użytkownik ma możliwość dowolnego zakończenia korzystania z Aplikacji, poprzez jej odinstalowanie z telefonu.
  2. Regulamin może ulec zmianie wraz z kolejnymi edycjami Aplikacji. Zmiany dotyczą  Użytkowników, którzy zainstalują nową wersję Aplikacji i zaakceptują zmienione brzmienie zasad Regulaminu.
  3. Obowiązujący Regulamin jest udostępniony w Aplikacji w zakładce Profil oraz na stronie mywallet.com.pl.