Drogi Użytkowniku!
Dziękujemy za pobranie aplikacji mobilnej MyWallet.
Prosimy, abyś przed rozpoczęciem użytkowania Aplikacji, zapoznał się z Regulaminem.
Wyjaśnia on sposób działania Aplikacji oraz zasady korzystania z niej.
Do użytkowania Aplikacji wymagana jest akceptacja Regulaminu.
§ 1
Aplikacja
- Dostawcą Aplikacji (dalej „Dostawca”) jest firma CE Technology Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puławach, adres: ul. Kwiatowa 16, 24-100 Puławy.
- „Aplikacja” to oprogramowanie Dostawcy pod nazwą „MyWallet”, przeznaczone do zainstalowania na telefonie Użytkownika. Korzystanie z niego odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- „Użytkownikiem” Aplikacji jest osoba, która pobrała Aplikację ze sklepu Google Play lub Apple Store i zainstalowała ją na swoim telefonie
- „Partnerzy Dostawcy” Aplikacji to sklepy i punkty usługowe stacjonarne i internetowe, wystawiające e-paragony z dedykowanego systemu dla kas fiskalnych MyWallet.
- Aplikacja służy do:
- Pobierania e-paragonów, za pomocą skanowania kodu kreskowego w punktach sprzedaży Partnerów Dostawcy,
- Przechowywania i wyświetlania e-paragonów,
- Gromadzenia informacji o zakupach,
- Przeglądania statystyk wydatków, zarządzania budżetem domowym,
- Oceniania oraz wyrażania opinii na temat produktów, usług, punktów sprzedaży oraz obsługi klienta na podstawie e-paragonów,
- Polecania produktów / usług i punktów sprzedaży innym użytkownikom Aplikacji,
- Wyświetlania dedykowanych promocji,
- Wyświetlenia e-paragonów z innych aplikacji e-paragonowych.
- Sposób pobierania Aplikacji na telefon:
- dla telefonów z systemem Android – pobieranie ze sklepu Google Play,
- dla telefonów z systemem iOS – pobieranie ze sklepu App Store.
- Pobranie i korzystanie z Aplikacji jest nieodpłatne.
§ 2
Wymagania Techniczne
- Pobranie i aktywacja Aplikacji wymagają podłączenia do sieci Internet.
- W celu poprawnego działania Aplikacji, telefon wymaga wolnej pamięci min. 100 MB.
§ 3
Bezpieczeństwo Konta Użytkownika
- Dostawca zaleca, aby w przypadku zakończenia korzystania z telefonu przez Użytkownika, przed przekazaniem osobie trzeciej, zamknąć Aplikację poprzez wylogowanie.
- Dostawca umożliwia odtworzenie hasła oraz PIN-u do Aplikacji.
- Dostawca informuje, że dokłada najwyższych starań w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji, jednocześnie ostrzega, że ze względu na specyfikę technologii informatycznych w przyszłości może zostać ujawniona podatność Aplikacji na nowe zagrożenia. Z tego względu Dostawca zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji zgodnie z § 3 ust. 5 oraz wskazuje, że może wydawać publicznie dostępne zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa, związanych z korzystaniem z Aplikacji.
§ 4
Prawa i Obowiązki Użytkownika
- Z chwilą instalacji Aplikacji, Dostawca udziela Użytkownikowi praw do korzystania z Aplikacji.
- Prawa związane z korzystaniem z Aplikacji są udzielane na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych.
- Użytkownik ma prawo do:
- Zarządzania swoim Kontem,
- Korzystania z Aplikacji zgodnie z Regulaminem,
- Usunięcia konta.
- Użytkownik zobowiązuje się:
- Posługiwać się danymi, do których ma pełne prawo,
- Ustawić zabezpieczenia systemowe przed nieautoryzowanym dostępem do telefonu,
- Korzystać z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się, w szczególności korzystania z Aplikacji w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania deliktów.
- Nie dodawać fałszywych informacji o jakiejkolwiek osobie, podmiocie, produkcie, usłudze, ani wprowadzać w błąd, ani udostępniać w Aplikacji żadnych informacji, które mogą wprowadzić w błąd jakąkolwiek osobę.
- Nie podejmować jakichkolwiek działań, które byłyby niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste i majątkowe innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy i Partnerów Dostawcy.
§ 5
Prawa i Obowiązki Dostawcy
- Dostawca nie ingeruje w Konto Użytkownika i zawarte na nim informacje, za wyjątkiem sytuacji, gdy Użytkownik zgłosi problem techniczny, np. utrata dostępu do konta.
- Dostawca ma prawo do:
-
- Informowania Użytkowników o nowych funkcjonalnościach Aplikacji oraz zmianach związanych z Aplikacją poprzez drogę elektroniczną, 1.2 Zadawania pytań Użytkownikom o poziom zadowolenia z użytkowania Aplikacji, oraz oceny pomocy technicznej. Opinie mogą być zbierane w formie pytań lub systemu ocen Aplikacji,
- Badania sposobu korzystania z Aplikacji, w szczególności poprzez zbieranie anonimowych informacji, pozwalających udoskonalać Usługi funkcjonalnie i technicznie,
- Zmieniać właściwości i funkcjonalności Aplikacji, jeżeli nie powoduje to obniżenia jakości realizowanej Usługi na rzecz Użytkownika,
- Usunięcia Konta Użytkownika w przypadkach rażącego naruszenia zasad niniejszego Regulaminu.
- Dostawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usługi w sposób stały i nieprzerwany,
- Dostawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności Usługi w całości bądź w części Aplikacji, z przyczyn technicznych, w szczególności związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa dla Użytkownika.
§ 6
Pomoc Techniczna
- Problemy techniczne, pytania, uwagi oraz propozycje Użytkowników, dotyczące Aplikacji, można kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mywallet.com.pl
- Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi można znaleźć na stronie www.mywallet.com.pl, w części serwisu DLA KLIENTA, w FAQ.
§ 7
Odpowiedzialność Dostawcy
- Dostawca informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za:
- szkody wynikłe podczas korzystania z Aplikacji przez Użytkownika w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem,
- nieprawidłowości w działaniu Aplikacji, związane z urządzeniem mobilnym, tj. dostępnością i jakością usługi Internetu lub systemem operacyjnym Użytkownika,
- szkody będące wynikiem niedokonania przez Użytkownika aktualizacji Aplikacji.
§ 8
Ochrona Danych Osobowych
- Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych oraz zasad prywatności znajdują się w Polityce Prywatności na stronie www.mywallet.com.pl
§ 9
Prawa Własności
- Wszelkie prawa do Aplikacji oraz świadczonych Usług należą do Dostawcy.
- Oznaczenie “MyWallet” w formie słownej oraz graficznej identyfikuje markę Dostawcy, która funkcjonuje na rynku polskim od roku 2023.
- Zabronione jest rozpowszechnianie, bez pisemnej zgody Dostawcy, elementów Aplikacji oraz jej funkcjonalności. Zabronione jest także kopiowanie, obrót, rozpowszechnianie, modyfikowanie zawartości Aplikacji oraz jej funkcjonalności.
§ 10
Postanowienia Końcowe
- Użytkownik ma możliwość dowolnego zakończenia korzystania z Aplikacji, poprzez jej odinstalowanie z telefonu.
- Regulamin może ulec zmianie wraz z kolejnymi edycjami Aplikacji. Zmiany dotyczą Użytkowników, którzy zainstalują nową wersję Aplikacji i zaakceptują zmienione brzmienie zasad Regulaminu.
- Obowiązujący Regulamin jest udostępniony w Aplikacji w zakładce Profil oraz na stronie mywallet.com.pl.