Polityka Prywatności Aplikacji MyWallet

 

 

Data wejścia w życie 01.12.2023 r.

Polityka w brzmieniu określonym poniżej, obowiązuje od dnia 01.12. 2023 roku.

Informacja o zmianach

W trosce o transparentność naszych działań i ich zgodność z przepisami, dokonujemy ciągłej aktualizacji niniejszej Polityki Prywatności Aplikacji MyWallet, aby wskazać cel naszych praktyk a także zawsze po uruchomieniu nowych usług, funkcji albo opcji w Aplikacji MyWallet. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek istotnych zmian powiadomimy Ciebie i pozostałych Użytkowników o nich, za pośrednictwem poczty elektronicznej (wysyłanej na adres e-mail podany na koncie Użytkownika), za pośrednictwem powiadomienia zamieszczonego w Aplikacji MyWallet. Datę ostatniej aktualizacji Polityki Prywatności Aplikacji MyWallet podano powyżej przy tekście „Data wejścia w życie”.

Jako Użytkownik przyjmujesz do wiadomości, że dalsze korzystanie z Aplikacji MyWallet oraz strony internetowej www.mywallet.com.pl po wysłaniu przez nas zawiadomienia o zmianach w Polityce Prywatności oznacza, że gromadzenie, przetwarzanie i  wykorzystywanie danych osobowych oraz administracja nimi podlega zaktualizowanej Polityce Prywatności. W razie braku zgody na którekolwiek zmiany, możesz zmodyfikować ustawienia konta albo zamknąć konto w sposób opisany w Regulaminie (www.mywallet.com.pl/regulamin-aplikacji)

Pojęcia jakimi posługujemy się w treści Polityki Prywatności oznaczają:

  1. Program MyWallet – całokształt działań i rozwiązań informatycznych oraz mobilnych, związanych Aplikacją MyWallet oraz stroną mywallet.com.pl, mających na celu ułatwienie Ci zarządzania Twoimi e-paragonami;
  2. Aplikacja MyWallet – to oprogramowanie Dostawcy pod nazwą „MyWallet”, przeznaczone do gromadzenia e-paragonów, danych zakupowych i opinii użytkowników o usługach, towarach i punktach sprzedaży. Z Aplikacji MyWallet można korzystać po zainstalowaniu na telefonie Użytkownika albo na komputerze;
  3. Dostawca – CE Technology Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
    w Puławach, adres: ul. Kwiatowa 16, 24-100 Puławy, numer NIP: 0000833098, REGON: 385764087;
  4. Partner Biznesowy – jest podmiotem gospodarczym, który zainstalował w swoim punkcie sprzedaży urządzenie lub oprogramowanie MyWallet, służące do wystawiania e-paragonów.
  5. Regulamin – regulamin Aplikacji MyWallet, dostępny pod adresem mywallet.com.pl/regulamin-aplikacji
  6. Użytkownik – jest osobą fizyczną, która pobrała Aplikację MyWallet ze sklepu Google Play lub Apple Store, zainstalowała ją na swoim telefonie i zaakceptowała Regulamin. Użytkownik korzysta z Aplikacji w celach prywatnych, niezwiązanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;

Dane osobowe

  1. Kto administruje Twoimi danymi

Administratorem Twoich danych osobowych jest Dostawca: CE Technology Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puławach, adres: ul. Kwiatowa 16, 24-100 Puławy, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000833098, NIP 716-282-88-62, REGON: 385764087. Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z tym jak przetwarzamy Twoje dane, możesz skontaktować się bezpośrednio z powołanym przez nas specjalistą, który dba o bezpieczeństwo Twoich danych, pisząc pod adres:  kontakt@mywallet.com.pl

  1. Jakie dane i informacje o Tobie przetwarzamy?

Jeżeli jesteś Użytkownikiem

  • Dane rejestracyjne: nick, adres e-mail, hasło, PIN (ich podanie jest dobrowolne ale bez ich podania nie będziesz mógł dokończyć rejestracji i w pełni korzystać z funkcjonalności Programu MyWallet, służą one bowiem do założenia konta logowania w Aplikacji mobilnej MyWallet i na stronie mywallet.com.pl, są niezbędne do odzyskania utraconego dostępu do konta oraz do informowania Cię o ważnych zmianach w Programie MyWallet,
  • Dane identyfikacyjne: (data urodzenia, przedział wiekowy, płeć, telefon, adres zamieszkania). Zakres tych danych jest zależny od Twojej decyzji – większa liczba danych, umożliwia bardziej trafne dopasowanie komunikatów sprzedażowych a tym samym ograniczenie liczby ogólnych komunikatów,
  • Dane z transakcji zakupowych zebrane z e-paragonów fiskalnych w tym: kwota transakcji, rodzaj i liczba nabytych produktów/usług, miejsce zakupu, data zakupu, które służą tworzeniu statystyk Twoich wydatków, abyś mogła / mógł korzystać w funkcji Budżetu/Wydatki,
  • Informacje z Twoich ocen i opinii, dotyczące zakupionych produktów, usług, punktów sprzedaży oraz poziomu obsługi, (które są zbierane anonimowo) a ich dodanie pozwoli na poprawę jakości doświadczeń zakupowych Twoich i innych Użytkowników,
  • Dane firmy do wystawiania e-paragonów przez punkty sprzedaży (faktura uproszczona) dla firm: ( nr NIP), służą celom identyfikacyjnym.
  • Informacje o sposobie poruszania się na naszej stronie internetowej i w Aplikacji MyWallet, takie jak: odwiedzane sekcje oraz informacje o Twoich interakcjach
    z Programem MyWallet (np. w jakich promocjach wziąłeś/wzięłaś udział).

Jeżeli jesteś Partnerem Biznesowym Programu:

  • Dane kontaktowe obejmujące: nazwę i adres firmy, numer telefonu i adres e-mail,
    nr NIP, adresy, punkty sprzedaży, Twoje produkty, aby umożliwić realizację zawartej przez nas umowy.
  1. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w następujących celach:

Jeżeli jesteś Użytkownikiem

CEL: Prowadzenie i zarządzanie Programem MyWallet, badania rynku oraz zachowań i preferencji w celu poprawienia jakości świadczonych usług.

Podstawa przetwarzania: Warunki uczestnictwa w programie MyWallet – Regulamin Aplikacji MyWallet (www.mywallet.com.pl/regulamin-aplikacji).

Jeżeli jesteś Partnerem Biznesowym Programu

CEL: Nawiązywanie, rozwijanie i prowadzenie współpracy.

Podstawa: Nasz prawnie uzasadniony interes, wykonywanie zawartej umowy.

CEL: Realizacja obowiązków raportowych w ramach grupy kapitałowej, której jesteśmy częścią.

Cel: Wystawianie i obsługa uproszczonych faktur (paragon z numerem NIP) z tytułu usług przez nas świadczonych.

Podstawa: Nasz prawnie uzasadniony interes.

Cel: Wystawianie i obsługa uproszczonych faktur (paragon z numerem NIP) przez Partnerów Biznesowych.

Podstawa: Obowiązek prawny.

  1. Odwołanie zgody

W każdej chwili możesz odwołać udzieloną zgodę, w szczególności za pośrednictwem:

– ustawień w profilu użytkownika w Aplikacji Mobilnej MyWallet,
– ustawień w panelu użytkownika na stronie  programu www.mywallet.com.pl
– Biura Obsługi Klienta MyWallet, pisząc na adres kontakt@mywallet.com.pl 

Odwołanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Odpowiedni Użytkownik Programu, którego konto zarejestrowałeś/aś, zostanie poinformowany przez nas  o odwołaniu zgody. W przypadku odwołania zgody będziemy kontaktować się z Tobą jedynie wtedy, gdy przekazywane będą informacje niezbędne dla realizacji Programu (np. zawiadomienie o stanie Twojego Konta).

 

  1. Przez jaki okres będziemy przetwarzać Twoje dane?

Jeżeli jesteś Użytkownikiem

Będziemy przetwarzać Twoje dane nie dłużej niż okres Twojego uczestnictwa w Programie MyWallet oraz celem ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń związanych z Twoim uczestnictwem w Programie przez okres przedawnienia tych roszczeń.

Jeżeli jesteś Partnerem Biznesowym

Będziemy przetwarzać Twoje dane nie dłużej niż:

(I) do zakończenia naszej współpracy z klientem biznesowym, którego jesteś reprezentantem, (II) lub okres przez który byłeś uprawniony do kontaktu z nami, (III) do czasu zakończenia Twojej współpracy z klientem biznesowym (cokolwiek nastąpi wcześniej).
Dodatkowo, w przypadku przetwarzania Twoich danych w celu obsługi faktur z tytułu usług przez nas świadczonych, będziemy przetwarzać je przez okres wymagany przepisami prawa.

  1. Przekazywanie danych

Twoje dane określone w pkt. 2, możemy udostępnić organom państwa wyłącznie
w przypadkach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa, na potrzeby prowadzonych przez nie postepowań. Zapewniamy należytą ochronę danych osobowych przetwarzanych  przez naszych podwykonawców i ponosimy odpowiedzialność za ich działania.

  1. Jakie uprawnienia Ci przysługują?

Przysługują Ci następujące uprawnienia, które możesz realizować, kontaktując się z nami na adres: kontakt@mywallet.com.pl

– Prawo dostępu do danych – masz prawo do uzyskania informacji, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz do uzyskania dostępu tych danych, w tym otrzymania ich kopii.
– Prawo do sprostowania danych – możesz żądać od nas sprostowania Twoich danych osobowych, gdy są one niedokładne lub ich uzupełnienia,  gdy są niekompletne. Możesz tego dokonać w zakładce „Profil” w aplikacji mobilnej lub w panelu użytkownika na www.mywallet.com.pl
– Prawo do usunięcia danych – możesz zażądać od nas usunięcia Twoich danych osobowych, kiedy, między innymi, nie są one już potrzebne do celów, do których zostały przez nas zebrane.
– Prawo do ograniczenia przetwarzania  – możesz zażądać ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych przepisami, np. kiedy kwestionujesz ich prawidłowość lub legalność ich przetwarzania.
– Prawo do przenoszenia danych – możesz otrzymać Twoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego i przekazać je innemu podmiotowi, wtedy gdy przetwarzanie danych opiera się na zgodzie lub umowie i odbywa się w sposób zautomatyzowany.

– Prawo do sprzeciwu – możesz  sprzeciwić się wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes, którym się kierujemy, w tym wobec profilowania. W takim przypadku zaprzestaniem przetwarzania Twoich danych w tym celu.
– Prawo do wniesienia skargi – możesz wnieść skargę na to w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Postępowanie w sprawie realizacji powyższych praw jest nieodpłatne. Możesz zostać poproszony/na o uiszczenie stosownej opłaty jedynie w przypadkach zgłoszenie żądania wydania drugiej i każdej kolejnej kopii danych (pierwsza kopia danych jest bezpłatna) oraz zgłaszania przez tę samą osobę żądań nadmiernych (np. niezwykle częstych) lub ewidentnie nieuzasadnionych. Powyższa opłata uwzględniać będzie jedynie koszty administracyjne związane z realizacją żądania.

  1. Zmiany Polityki Prywatności

Niniejsza polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.