Obowiązuje od dnia 01.12. 2023 roku
Drogi Użytkowniku!
Dziękujemy za pobranie aplikacji mobilnej MyWallet.
Prosimy, abyś przed rozpoczęciem użytkowania Aplikacji, zapoznał się z Regulaminem.
Wyjaśnia on sposób działania Aplikacji oraz zasady korzystania z niej.
Do użytkowania Aplikacji wymagana jest akceptacja Regulaminu.
§ 1
Aplikacja
- Dostawcą Aplikacji (dalej „Dostawca”) jest firma CE Technology Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puławach, adres: ul. Kwiatowa 16, 24-100 Puławy, numer NIP: 0000833098, KRS: 0000833098, REGON: 385764087.
- „Aplikacja” to oprogramowanie Dostawcy pod nazwą „MyWallet”, przeznaczone do zainstalowania na telefonie Użytkownika. Korzystanie z niej odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- „Użytkownikiem” Aplikacji jest osoba fizyczna, która pobrała Aplikację ze sklepu Google Play lub Apple Store, zainstalowała ją na swoim telefonie i zaakceptowała Regulamin. Użytkownik korzysta z Aplikacji w celach prywatnych, niezwiązanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
- „Partnerzy Dostawcy” Aplikacji to sklepy i punkty usługowe stacjonarne i internetowe, wystawiające e-paragony
- Sposób pobierania Aplikacji na telefon:
– dla telefonów z systemem Android – pobieranie ze sklepu Google Play,
– dla telefonów z systemem iOS – pobieranie ze sklepu App Store.
6. Pobranie i korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne.
§ 2
Opis działania Aplikacji i zasady korzystania z Aplikacji.
- Aplikacja służy do gromadzenia e-paragonów przez Użytkownika.
- Dostawca zbiera, analizuje i przetwarza anonimowe dane zawarte na e-paragonach
w celu ich dalszego komercyjnego wykorzystania. - Aby móc poprawnie i w pełni korzystać z Aplikacji, należy założyć konto Użytkownika i w tym celu konieczne będzie podanie NICKu (fantazyjnej nazwy identyfikującej Użytkownika w Aplikacji) oraz adresu email. Dodatkowo za Twoją zgodą, Aplikacja może poprosić Cię o podanie dodatkowych danych w celu lepszego dopasowania oferowanych treści.
- Podczas rejestracji, konieczne będzie podanie hasła. Hasło jest poufne i niedozwolone jest jego ujawnienia osobom trzecim. W przypadku takiego ujawnienia i nieuprawnionego wykorzystania konta w Aplikacji, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki takich działań.
- Aplikacja przeznaczona jest do użytku osobistego, niekomercyjnego i nie do celów biznesowych.
§ 3
Funkcjonalności Aplikacji
Aplikacja służy do:
a) pobierania e-paragonów, za pomocą skanowania kodu kreskowego w punktach sprzedaży Partnerów Dostawcy,
b) przechowywania, wyświetlanie oraz udostępnianie e-paragonów,
c) gromadzenia informacji o zakupach,
d) przeglądania statystyk wydatków, zarządzania budżetem domowym,
e) oceniania oraz wyrażania opinii na temat produktów, usług, punktów sprzedaży oraz obsługi klienta na podstawie e-paragonów,
f) przeglądania opinii innych Użytkowników o produktach, usługach, punktach sprzedaży;
g) polecania produktów, usług i punktów sprzedaży innym Użytkownikom Aplikacji,
h) otrzymywania dedykowanych treści.
§ 4
Wymagania Techniczne
- Pobranie, aktywacja i używanie Aplikacji wymagają podłączenia do sieci Internet.
- W celu poprawnego działania Aplikacji, konieczne jest zapewnienie w telefonie min. 100 MB wolnej pamięci.
§ 5
Bezpieczeństwo Konta Użytkownika
- Dostawca zaleca, aby w przypadku zakończenia korzystania z telefonu przez Użytkownika, przed przekazaniem osobie trzeciej, zamknąć Aplikację poprzez wylogowanie się z niej.
- Dostawca umożliwia odtworzenie hasła oraz PIN-u do Aplikacji. Aby odzyskać hasło lub PIN należy przejść do części serwisu DLA KLIENTA, do zakładki FAQ.
- Dostawca informuje, że dokłada najwyższych starań w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji, jednocześnie ostrzega, że ze względu na specyfikę technologii informatycznych w przyszłości może zostać ujawniona podatność Aplikacji na nowe zagrożenia. Z tego względu Dostawca zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji oraz wskazuje, że może wydawać publicznie dostępne zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa, związanych z korzystaniem z Aplikacji.
§ 6
Prawa i Obowiązki Użytkownika
- Z chwilą instalacji Aplikacji, Dostawca udziela Użytkownikowi praw do korzystania
z Aplikacji. - Uprawnienia związane z korzystaniem z Aplikacji są udzielane na czas nieokreślony
i bez ograniczeń terytorialnych - Użytkownik ma prawo do: a) zarządzania swoim kontem, b) korzystania z Aplikacji zgodnie z Regulaminem, c) usunięcia konta.
- Użytkownik zobowiązuje się: a) posługiwać się wyłącznie własnymi danymi, do których ma pełne prawo, b) ustawić zabezpieczenia systemowe przed nieautoryzowanym dostępem do telefonu, c) korzystać z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się, w szczególności korzystania z Aplikacji w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania przestępstw. d) Nie podawać fałszywych informacji o jakiejkolwiek osobie, podmiocie, produkcie, usłudze, ani wprowadzać w błąd, ani udostępniać w Aplikacji żadnych informacji, które mogą wprowadzić w błąd jakąkolwiek osobę. e) Nie podejmować jakichkolwiek działań, które byłyby niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste i majątkowe innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy i Partnerów Dostawcy.
- Użytkownik zobowiązuje się: a) posługiwać się wyłącznie własnymi danymi, do których ma pełne prawo, b) ustawić zabezpieczenia systemowe przed nieautoryzowanym dostępem do telefonu, c) korzystać z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się, w szczególności korzystania z Aplikacji w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania przestępstw. d) nie podawać fałszywych informacji o jakiejkolwiek osobie, podmiocie, produkcie, usłudze, ani wprowadzać w błąd, ani udostępniać w Aplikacji żadnych informacji, które mogą wprowadzić w błąd jakąkolwiek osobę. e) nie podejmować jakichkolwiek działań, które byłyby niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste i majątkowe innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy i Partnerów Dostawcy.
§ 7
Prawa i Obowiązki Dostawcy
- Dostawca nie ingeruje w konto Użytkownika i zawarte na nim informacje, za wyjątkiem sytuacji, gdy Użytkownik zgłosi problem techniczny, np. utratę dostępu do konta.
- Dostawca zapewnia zgodność treści Aplikacji z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Dostawca nie odpowiada za treści umieszczane w Aplikacji przez innych Użytkowników.
- Dostawca uprawniony jest do usunięcia wszelkich treści niezgodnych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz do usunięcia konta Użytkownika, naruszającego te prawa i postanowienia Regulaminu. W takim przypadku, poinformujemy Cię o naszej decyzji wiadomością, przesłaną na adres email, podany podczas rejestracji.
- Dostawca ma prawo do: a) informowania Użytkowników o nowych funkcjonalnościach Aplikacji oraz zmianach związanych z Aplikacją drogą elektroniczną, b) zadawania pytań Użytkownikom o poziom zadowolenia z użytkowania Aplikacji oraz oceny pomocy technicznej. Opinie mogą być zbierane w formie pytań lub systemu ocen Aplikacji, c) badania sposobu korzystania z Aplikacji, w szczególności poprzez zbieranie anonimowych informacji, pozwalających udoskonalać Usługi funkcjonalnie i technicznie, d) zmieniać właściwości i funkcjonalności Aplikacji, jeżeli nie powoduje to obniżenia jakości realizowanej Usługi na rzecz Użytkownika.
- Usługodawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usługi w sposób stały i nieprzerwany.
- Usługodawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności Usługi w całości bądź w części Aplikacji, z przyczyn technicznych, w szczególności związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa dla Użytkownika.
§ 8
Pomoc Techniczna i reklamacje
- Problemy techniczne, pytania, uwagi oraz propozycje Użytkowników, dotyczące Aplikacji, można kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mywallet.com.pl
- Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi można znaleźć na stronie mywallet.com.pl, w części serwisu DLA KLIENTA, w zakładce FAQ.
- Reklamacje dotyczące sposobu działania Aplikacji, można składać za pomocą wiadomości wysłanej na adres mailowy: kontakt@mywallet.com.pl
§ 9
Odpowiedzialność Dostawcy
- Dostawca informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za: a) szkody wynikłe podczas korzystania z Aplikacji przez Użytkownika w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem, b) nieprawidłowości w działaniu Aplikacji, związane z urządzeniem mobilnym, tj. dostępnością i jakością usługi Internetu lub systemem operacyjnym Użytkownika, c) szkody będące wynikiem niedokonania przez Użytkownika aktualizacji Aplikacji.d) nieprawidłowości w działaniu Aplikacji, związane z problemami technicznymi lub celowymi działaniami, osób trzecich.
- Dostawca dołoży wszelkich starań, aby niezwłocznie wyeliminować błędy operacyjne Aplikacji. Reklamacje dotyczące sposobu działania Aplikacji, można składać za pomocą wiadomości wysłanej na adres mailowy: kontakt@mywallet.com.pl.
§ 10
Ochrona Danych Osobowych
1. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych oraz zasad prywatności znajdują się w Polityce Prywatności na stronie www.mywallet.com.pl
§ 11
Prawa własności i licencja
- Wszelkie prawa do Aplikacji, całej jej zawartości oraz prawa do logo, znaków graficznych oraz świadczonych Usług należą do Dostawcy.
- Dostawca udziela Użytkownikowi, uprawnienia do korzystania z Aplikacji na urządzeniu mobilnym, zapisanie jej kopii w celu poprawnego korzystania a także wprowadzania do niej danych, zgodnie z funkcjonalnościami Aplikacji.
- Użytkownik nie ma prawa, bez pisemnej zgody Dostawcy, kopiować, rozpowszechniać, wyświetlać publicznie Aplikacji, jej elementów oraz funkcjonalności ani tworzyć podobnych aplikacji, z użyciem znaków identyfikujących Aplikację.
- Zabronione jest rozpowszechnianie, bez pisemnej zgody Dostawcy, elementów Aplikacji oraz jej funkcjonalności. Zabronione jest także kopiowanie, obrót, rozpowszechnianie, modyfikowanie zawartości Aplikacji oraz jej funkcjonalności.
- Oznaczenie “MyWallet” w formie słownej oraz graficznej identyfikuje markę Dostawcy, która funkcjonuje na rynku polskim od roku 2023.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Użytkownik ma możliwość dowolnego zakończenia korzystania z Aplikacji, poprzez jej odinstalowanie z telefonu. W takiej sytuacji, zgromadzone dane pozostają na koncie Użytkownika, dostępnego za pośrednictwem strony internetowej www.mywallet.com.pl. Konto możesz usunąć wchodząc w Ustawienia w Aplikacji mobilnej.
- Dostawca uprawniony jest do przeniesienia praw i obowiązków, wynikających
z Regulaminu na inny podmiot, bez zgody Użytkownika. - Regulamin może ulec zmianie wraz z kolejnymi edycjami Aplikacji. Zmiany dotyczą Użytkowników, którzy zainstalują nową wersję Aplikacji i zaakceptują zmienione brzmienie zasad Regulaminu.
- Obowiązujący Regulamin jest udostępniony w Aplikacji w zakładce Profil oraz na stronie mywallet.com.pl.
- Regulamin podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory, związane z działaniem Aplikacji, będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby pozwanego.
n