Obowiązuje od dnia 01.12. 2023 roku

 

Drogi Użytkowniku!

 
Dziękujemy za pobranie aplikacji mobilnej MyWallet.
Prosimy, abyś przed rozpoczęciem użytkowania Aplikacji, zapoznał się z Regulaminem.
Wyjaśnia on sposób działania Aplikacji oraz zasady korzystania z niej.
Do użytkowania Aplikacji wymagana jest akceptacja Regulaminu.
 

§ 1

Aplikacja

  1. Dostawcą Aplikacji (dalej „Dostawca”) jest firma CE Technology Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puławach, adres: ul. Kwiatowa 16, 24-100 Puławy, numer NIP: 0000833098, KRS: 0000833098, REGON: 385764087.
  2. „Aplikacja” to oprogramowanie Dostawcy pod nazwą „MyWallet”, przeznaczone do zainstalowania na telefonie Użytkownika. Korzystanie z niej odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
  1. „Użytkownikiem” Aplikacji jest osoba fizyczna, która pobrała Aplikację ze sklepu Google Play lub Apple Store, zainstalowała ją na swoim telefonie i zaakceptowała Regulamin. Użytkownik korzysta z Aplikacji w celach prywatnych, niezwiązanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
  2. „Partnerzy Dostawcy” Aplikacji to sklepy i punkty usługowe stacjonarne i internetowe, wystawiające e-paragony
  3. Sposób pobierania Aplikacji na telefon:

– dla telefonów z systemem Android – pobieranie ze sklepu Google Play,

– dla telefonów z systemem iOS – pobieranie ze sklepu App Store.

6. Pobranie i korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne.

§ 2

Opis działania Aplikacji i zasady korzystania z Aplikacji.

  1. Aplikacja służy do gromadzenia e-paragonów przez Użytkownika.
  2. Dostawca zbiera, analizuje i przetwarza anonimowe dane zawarte na e-paragonach
    w celu ich dalszego komercyjnego wykorzystania.
  3. Aby móc poprawnie i w pełni korzystać z Aplikacji, należy założyć konto Użytkownika i w tym celu konieczne będzie podanie NICKu (fantazyjnej nazwy identyfikującej Użytkownika w Aplikacji) oraz adresu email. Dodatkowo za Twoją zgodą, Aplikacja może poprosić Cię o podanie dodatkowych danych w celu lepszego dopasowania oferowanych treści.
  4. Podczas rejestracji, konieczne będzie podanie hasła. Hasło jest poufne i niedozwolone jest jego ujawnienia osobom trzecim. W przypadku takiego ujawnienia i nieuprawnionego wykorzystania konta w Aplikacji, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki takich działań.
  5. Aplikacja przeznaczona jest do użytku osobistego, niekomercyjnego i nie do celów biznesowych.

§ 3

Funkcjonalności Aplikacji

Aplikacja służy do:

a) pobierania e-paragonów, za pomocą skanowania kodu kreskowego w punktach sprzedaży Partnerów Dostawcy,

b) przechowywania, wyświetlanie oraz udostępnianie e-paragonów,

c) gromadzenia informacji o zakupach,

d) przeglądania statystyk wydatków, zarządzania budżetem domowym,

e) oceniania oraz wyrażania opinii na temat produktów, usług, punktów sprzedaży oraz obsługi klienta na podstawie e-paragonów,

f) przeglądania opinii innych Użytkowników o produktach, usługach, punktach sprzedaży;

g) polecania produktów, usług i punktów sprzedaży innym Użytkownikom Aplikacji,

h) otrzymywania dedykowanych treści.

§ 4

Wymagania Techniczne

  1. Pobranie, aktywacja i używanie Aplikacji wymagają podłączenia do sieci Internet.
  2. W celu poprawnego działania Aplikacji, konieczne jest zapewnienie w telefonie min. 100 MB wolnej pamięci. 

§ 5

Bezpieczeństwo Konta Użytkownika

  1. Dostawca zaleca, aby w przypadku zakończenia korzystania z telefonu przez Użytkownika, przed przekazaniem osobie trzeciej, zamknąć Aplikację poprzez wylogowanie się z niej.
  2. Dostawca umożliwia odtworzenie hasła oraz PIN-u do Aplikacji. Aby odzyskać hasło lub PIN należy przejść do części serwisu DLA KLIENTA, do zakładki FAQ.
  3. Dostawca informuje, że dokłada najwyższych starań w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego Aplikacji, jednocześnie ostrzega, że ze względu na specyfikę technologii informatycznych w przyszłości może zostać ujawniona podatność Aplikacji na nowe zagrożenia. Z tego względu Dostawca zaleca dokonywanie aktualizacji Aplikacji oraz wskazuje, że może wydawać publicznie dostępne zalecenia dotyczące zasad bezpieczeństwa, związanych z korzystaniem z Aplikacji.

§ 6

Prawa i Obowiązki Użytkownika

  1.  Z chwilą instalacji Aplikacji, Dostawca udziela Użytkownikowi praw do korzystania
    z Aplikacji.
  2. Uprawnienia związane z korzystaniem z Aplikacji są udzielane na czas nieokreślony
    i bez ograniczeń terytorialnych
  3. Użytkownik ma prawo do:  a) zarządzania swoim kontem, b) korzystania z Aplikacji zgodnie z Regulaminem,  c) usunięcia konta.
  4. Użytkownik zobowiązuje się: a) posługiwać się wyłącznie własnymi danymi, do których ma pełne prawo, b) ustawić zabezpieczenia systemowe przed nieautoryzowanym dostępem do telefonu, c) korzystać z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się, w szczególności korzystania z Aplikacji w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania przestępstw. d) Nie podawać fałszywych informacji o jakiejkolwiek osobie, podmiocie, produkcie, usłudze, ani wprowadzać w błąd, ani udostępniać w Aplikacji żadnych informacji, które mogą wprowadzić w błąd jakąkolwiek osobę. e) Nie podejmować jakichkolwiek działań, które byłyby niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste i majątkowe innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy i Partnerów Dostawcy. 
  5. Użytkownik zobowiązuje się: a) posługiwać się wyłącznie własnymi danymi, do których ma pełne prawo, b) ustawić zabezpieczenia systemowe przed nieautoryzowanym dostępem do telefonu, c) korzystać z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego. Zabrania się, w szczególności korzystania z Aplikacji w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania przestępstw. d) nie podawać fałszywych informacji o jakiejkolwiek osobie, podmiocie, produkcie, usłudze, ani wprowadzać w błąd, ani udostępniać w Aplikacji żadnych informacji, które mogą wprowadzić w błąd jakąkolwiek osobę. e) nie podejmować jakichkolwiek działań, które byłyby niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste i majątkowe innych Użytkowników, osób trzecich lub uzasadnione interesy Dostawcy i Partnerów Dostawcy.

§ 7

Prawa i Obowiązki Dostawcy

  1. Dostawca nie ingeruje w konto Użytkownika i zawarte na nim informacje, za wyjątkiem sytuacji, gdy Użytkownik zgłosi problem techniczny, np. utratę dostępu do konta.
  2. Dostawca zapewnia zgodność treści Aplikacji z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Dostawca nie odpowiada za treści umieszczane w Aplikacji przez innych Użytkowników.
  3. Dostawca uprawniony jest do usunięcia wszelkich treści niezgodnych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz do usunięcia konta Użytkownika, naruszającego te prawa i postanowienia Regulaminu. W takim przypadku, poinformujemy Cię o naszej decyzji wiadomością, przesłaną na adres email, podany podczas rejestracji.
  4. Dostawca ma prawo do: a) informowania Użytkowników o nowych funkcjonalnościach Aplikacji oraz zmianach związanych z Aplikacją drogą elektroniczną, b) zadawania pytań Użytkownikom o poziom zadowolenia z użytkowania Aplikacji oraz oceny pomocy technicznej. Opinie mogą być zbierane w formie pytań lub systemu ocen Aplikacji, c) badania sposobu korzystania z Aplikacji, w szczególności poprzez zbieranie anonimowych informacji, pozwalających udoskonalać Usługi funkcjonalnie i technicznie, d) zmieniać właściwości i funkcjonalności Aplikacji, jeżeli nie powoduje to obniżenia jakości realizowanej Usługi na rzecz Użytkownika.
  5. Usługodawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usługi w sposób stały i nieprzerwany.
  6. Usługodawca zastrzega możliwość czasowej niedostępności Usługi w całości bądź w części Aplikacji, z przyczyn technicznych, w szczególności związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa dla Użytkownika.

§ 8

Pomoc Techniczna i reklamacje

  1. Problemy techniczne, pytania, uwagi oraz propozycje Użytkowników, dotyczące Aplikacji, można kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mywallet.com.pl
  2. Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi można znaleźć na stronie mywallet.com.pl, w części serwisu DLA KLIENTA, w zakładce FAQ.
  3. Reklamacje dotyczące sposobu działania Aplikacji, można składać za pomocą wiadomości wysłanej na adres mailowy: kontakt@mywallet.com.pl

§ 9

Odpowiedzialność Dostawcy

  1. Dostawca informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za: a) szkody wynikłe podczas korzystania z Aplikacji przez Użytkownika w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem, b) nieprawidłowości w działaniu Aplikacji, związane z urządzeniem mobilnym, tj. dostępnością i jakością usługi Internetu lub systemem operacyjnym Użytkownika, c) szkody będące wynikiem niedokonania przez Użytkownika aktualizacji Aplikacji.d) nieprawidłowości w działaniu Aplikacji, związane z problemami technicznymi lub celowymi działaniami, osób trzecich.
  2. Dostawca dołoży wszelkich starań, aby niezwłocznie wyeliminować błędy operacyjne Aplikacji. Reklamacje dotyczące sposobu działania Aplikacji, można składać za pomocą wiadomości wysłanej na adres mailowy: kontakt@mywallet.com.pl.

§ 10

Ochrona Danych Osobowych

1. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych oraz zasad prywatności znajdują się w Polityce Prywatności na stronie www.mywallet.com.pl

§ 11

Prawa własności i licencja

  1. Wszelkie prawa do Aplikacji, całej jej zawartości oraz prawa do logo, znaków graficznych oraz świadczonych Usług należą do Dostawcy.
  2. Dostawca udziela Użytkownikowi, uprawnienia do korzystania z Aplikacji na urządzeniu mobilnym, zapisanie jej kopii w celu poprawnego korzystania a także wprowadzania do niej danych, zgodnie z funkcjonalnościami Aplikacji.
  3. Użytkownik nie ma prawa, bez pisemnej zgody Dostawcy, kopiować, rozpowszechniać, wyświetlać publicznie Aplikacji, jej elementów oraz funkcjonalności ani tworzyć podobnych aplikacji, z użyciem znaków identyfikujących Aplikację.
  4. Zabronione jest rozpowszechnianie, bez pisemnej zgody Dostawcy, elementów Aplikacji oraz jej funkcjonalności. Zabronione jest także kopiowanie, obrót, rozpowszechnianie, modyfikowanie zawartości Aplikacji oraz jej funkcjonalności.
  5. Oznaczenie “MyWallet” w formie słownej oraz graficznej identyfikuje markę Dostawcy, która funkcjonuje na rynku polskim od roku 2023.

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. Użytkownik ma możliwość dowolnego zakończenia korzystania z Aplikacji, poprzez jej odinstalowanie z telefonu. W takiej sytuacji, zgromadzone dane pozostają na koncie Użytkownika, dostępnego za pośrednictwem strony internetowej www.mywallet.com.pl. Konto możesz usunąć wchodząc w Ustawienia w Aplikacji mobilnej.
  2. Dostawca uprawniony jest do przeniesienia praw i obowiązków, wynikających
    z Regulaminu na inny podmiot, bez zgody Użytkownika.
  3. Regulamin może ulec zmianie wraz z kolejnymi edycjami Aplikacji. Zmiany dotyczą  Użytkowników, którzy zainstalują nową wersję Aplikacji i zaakceptują zmienione brzmienie zasad Regulaminu.
  4. Obowiązujący Regulamin jest udostępniony w Aplikacji w zakładce Profil oraz na stronie mywallet.com.pl.
  5. Regulamin podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory, związane z działaniem Aplikacji, będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby pozwanego.

 

n