MyWallet oferuje rozwiązanie softwarowe i hardwarowe dla branży retail oraz sektora usług w abonamencie miesięcznym. MyWallet jest swoistym łączem pomiędzy punktem sprzedaży a klientem, dzięki aplikacji mobilnej. Ta komunikacja pozwala na przekazywanie e-paragonu, podczas dokonywania transakcji zakupów, a przy okazji na zbieranie od klientów ocen i opinii, przesyłanie klientom notyfikacji z promocjami oraz korespondencję.
Jak działa platforma MyWallet?
-
Identyfikuje klienta za pomocą kodu kreskowego, zachowując anonimowość klienta,
-
Generuje e-paragony i przesyła do chmury MyWallet, a stamtąd do krajowego HUB-a paragonowego,
-
Przechowuje paragony bez ograniczeń czasowych w chmurze MyWallet,
-
Generuje raporty dla biznesu na podstawie ocen i opinii produktów / usług oraz obsługi klienta,
-
Dopasowuje inteligentnie promocje wg preferencji klienta i historii zakupów.
Jak Twoi klienci mogą pobrać e-paragon?
01.
Klient uzyskuje kod kreskowy, którego będzie używał zawsze przy zakupach.
02.
W sklepie stacjonarnym, klient zbliża kod kreskowy do urządzenia MyWallet lub do skanera sprzedawcy, albo podaje sprzedawcy numer kodu. W sklepie internetowym, klient wprowadza w pole MyWallet numer kodu kreskowego lub adres e-mail, do którego ma przypisany kod kreskowy.
03.
Po zamknięciu transakcji przez sprzedawcę, klient otrzymuje automatycznie e-paragon w chmurze MyWallet oraz w HUB-ie krajowym do pobrania.
04.
Klient wyświetla e-paragon w aplikacji mobilnej MyWallet lub przez stronę webową MyWallet.
Sposób podłączenia z systemem sprzedaży
-
Rozwiązanie hardwarowe (skaner MyWallet) bez konieczności integracji z systemem sprzedaży kasowej.
-
Rozwiązanie softwarowe (oprogramowanie MyWallet) z wybraną opcją instalacji:
a. na komputerze z podłączonym systemem sprzedażowym,
b. na terminalu płatniczym.